اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۰۳۵۰
شعار علیه رحمتی و درخواست کمالوند برای حضور تماشاگران استقلال+تصاویر
هواداران تیم فوتبال نفت آبادان به محض حضور مهدی رحمتی نسبت به این زمین واکنش نشان دادند.
۱۴:۲۱ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|
در فاصله کمتر از ۴۰ دقیقه تا آغاز دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آ‌بادان ظرفیت ورزشگاه تختی کاملا پر شده و حدود ۱۶ هزار تماشاگر صنعت نفت در ورزشگاه حضور پیدا کرده‌اند. هواداران تیم نفت آبادان یکصدا تیم محبوب خود را تشویق کرده و نکته جالب توجه اینجاست که هیچ سکویی به طرفداران تیم استقلال اختصاص داده نشده است.

* فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان هنگامی که متوجه شد استقلالی‌ها جایی برای نشستن ندارند و سعید فتاحی نیز به این موضوع معترض است به سمت تماشاگران نفت آبادان رفت و از آن‌ها خواست تا پشت نیمکت استقلال را خالی کنند تا تماشاگران استقلال بتوانند در استادیوم مستقر شوند این در حال است که مسئولان باشگاه استقلال به حضور تماشاگران نفت آبادان پشت نیمکت این تیم معترض هستند.

* سید مهدی رحمتی اولین بازیکنی بود که وارد زمین مسابقه شد و در حالی که با اشکان نامداری برای گرم کردن به زمین آمده بود با اعتراض تماشاگران نفت روبرو شد. هواداران نفت آبادان یک صدا علیه رحمتی شعار دادند که دروازه‌بان استقلال به این موضوع بی‌توجه بود.

* قبل از حضور سعید فتاحی در داخل ورزشگاه مسئولان انتظامی مسابقه اجازه ورود وی به داخل استادیوم را نمی‌دادند که در این بین فتاحی با سختی وارد استادیوم شد.

* نکته جالب توجه به هنگام گرم کردن بازیکنان تیم استقلال عکسبرداری پسر شفر از تماشاگران حاضر در استادیوم بود که حضور این همه تماشاگر در ورزشگاه تختی آبادان نگاه پسر سرمربی استقلال را به خود جلب کرده بود.

* هواداران تیم نفت آبادان که تعداد بسیاری از آن‌ها در بیرون از استادیوم مانده‌اند وقتی ازدحام پشت باجه‌های بلیت‌فروشی را دیدند از روی دیوار‌ها به داخل ورزشگاه خود را رسانه که نیروی انتظامی بلافاصله برای جلوگیری از این اتفاق وارد عمل شد.

* سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال نفت هنگامی که برای گردم کردن وارد زمین شد مورد استقبال طرفداران این تیم قرار گرفت.

روی نیمکت تیم استقلال خسرو حیدری، جابر انصاری، فرشید باقری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، لئوناردو پادوانی و حسین حسینی نشسته‌اند. 

روی نیمکت نفت آبادان طالب ریکانی، میلاد جهانی، حسین بقلانی، رضا جبیره، زبیر نیک‌نفس، محمد امین درویشی،‌محمدرضا غبیشاوی، داود نوشی سوفیانی و مسلم مجدمی نشسته‌اند.  

دیدار دو نیم از ساعت 14:45 آغاز خواهد شد. 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین